
După cum probabil cunoaşteţi, Microsoft OneNote este soluţia oferită de Microsoft pentru crearea şi editarea de agende digitale (notiţe în format digital).
Microsoft OneNote Web App reprezintă varianta găzduită în cloud (“în nori”) a aplicaţiei OneNote.
Cu ajutorul instrumentelor puse la dispoziţie de această aplicaţie putem crea şi edita agende digitale fără a fi necesară instalarea programului pe calculatorul dumneavoastră; tot ce trebuie să faceţi este să vă conectaţi cu contul dumneavoastră de Microsoft Office 365 şi să începeţi să o folosiţi.
Pasul 1
Pentru a crea o nouă agendă digitală, executaţi un click pe pictograma programului OneNote (1).
Primul lucru pe care trebuie să facem este să denumim agenda digitală.
Pentru aceasta, executaţi un click în caseta indicată (2).
După ce am introdus numele agendei, executaţi un click pe butonul OK (3).
Pasul 2
Fiecare agendă digitală este compusă din secţiuni, iar fiecare dintre acestea, la rândul ei, conţine o serie de pagini înrudite.
Primul lucru pe care îl vom face este să redenumim secţiunea implicită.
Pentru a face acest lucru, după ce s-a executat click dreapta pe Untitled Section, selectaţi opţiunea Rename (1).
După ce am introdus numele secţiunii, executaţi un click pe butonul OK (2).
Pasul 3
Următorul pas este să introducem o denumire pentru prima pagină.
De asemenea, pentru aceasta vom introduce şi o etichetă de tipul “de făcut”.
Executaţi un click pe comanda Tag (1).
Selectaţi eticheta To Do (2).
După ce am introdus titlul paginii, apăsaţi tasta Enter.
După ce am introdus textul notiţei, apăsaţi tasta Enter.
Pasul 4
La fel ca în Excel 365 sau în PowerPoint 365, şi în OneNote modificările sunt salvate automat, nefiind nevoie să le salvăm manual.
Executaţi un click pe link-ul Documents (1).
Pentru a vizualiza agenda pe care tocmai am creat-o, efectuaţi un click pe denumirea acesteia (2).
Executaţi un click pe butonul Close (3).