Urmareste-ne pe Youtube
2

Cum pot să… încarc un document în Office 365

Uneori vom fi nevoiţi să partajăm cu membrii echipei documente pe care le-am creat şi salvat pe calculatorul nostru.
Cea mai simplă modalitate de a realiza acest lucru este să îl încărcăm în cloud, de unde membrii echipei vor avea acces la acesta.


Pasul 1

Pentru a accede la spaţiul comun de stocare a fişierelor din cloud, executaţi un click pe link-ul Shared documents (1).
Pentru a încărca un document salvat local (pe computerul dumneavoastră) în cloud, executaţi un click pe link-ul Add document (2).
Executaţi un click pe butonul Browse
(3).
Executaţi dublu click pe fişierul indicat
(4).
Executaţi un click pe butonul OK
(5).
Executaţi un click pe butonul Save
(6).

 

 

 

 

 

 

 


Pasul 2

În acest moment putem observa că documentul nostru a apărut în lista de documente partajate.
Executaţi un click pe noul document salvat
(1).
În acest moment, documentul a fost deschis şi îl putem edita folosind comenzile din bara de meniuri.

 

 

 

 




2 Comentarii la articolul "Cum pot să… încarc un document în Office 365"

  1. Clara says:

    Exista limita de upload la documente?

  2. Bogdan Tarla says:

    Clara: Va rugam sa adresati intrebarile dumneavoastra referitoare la aplicatiile care compun suita Microsoft Office pe forumul utilizatorilor de Microsoft Office din Romania: http://www.itlearning.ro/forum

Urmareste-ne pe Facebook



© 2011 Termeni si conditii. Toate drepturile rezervate, OfficeSpecialist.ro
Intregul continut este protejat prin Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate. Toate drepturile referitoare la pagini, continutul si prezentarea site-ului sunt detinute de ITLearning. Este interzisa copierea, modificarea, afisarea, distribuirea, transmiterea, publicarea, comercializarea, licentierea, crearea unor materiale derivate sau utilizarea continutului site-ului in orice scop fara confirmarea scrisa din partea ITLearning SRL.